Friday 30 November 2012

Meal Shake - French Vanilla


Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. Rasanya juga enak... (saya pun suka... hihihi....) Ia merupakan sumber protein dengan 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan, ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan untuk membersar, kuat dan sihat.

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:

• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium


Setiap bancuhan Meal Shakes memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 Vitamin/mineral yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.  Tiada perasa tiruan atau warna tambahan.

Siapa yang perlukan Meal Shakes?  Ia sesuai untuk semua kanak-kanak terutamanya yang kurang sekera makan atau yang sembelit atau kanak-kanak obes bermula usia 1 tahun ke atas.  Juga sesuai untuk sesiapa sahaja (Ibu-ibu mengandung, menyusu, pesakit-pesakit dalam proses pemulihan selepas operation, mereka yang inginkan kulit yang cantik, ingin kekal sihat, dll)



Jom order.. Harga SUPER DUPER SPECIAL khas utk anda.. 

PM Syuhada Wahi
Call/SMS 019-7062362
syuhada_wahi@yahoo.com


No comments:

Post a Comment