Monday 10 November 2014

KOREA TRIP



Assalamualaikum pembaca sekalian..  

Kali ni saya nak share tentang business visit to DSME Korea. Alhamdulillah dapat peluang dtg Korea kali ketiga. Tapi kali ni lawatan saya berbeza dr yg sblmnya. Kali ni bkn sekadar dpt masuk DSME tapi dapat gi workshop dia n jln2 kat dlm. Xsemua deligasi dpt access yg cmni... 

Makin lama sy jln kt sini makin kerdil rasanya shipyard kat Malaysia. Jauh dan banyak lagi yg kita perlukan utk membangunkan industri maritum kt Malaysia.. Semua ni sbnrnya PELUANG untuk menjana income.. Bnyk idea business dlm fikiran sy (yg bigger scale).. nnti bila ada masa sy kongsi.. kalau bkn saya yg buat mayb org2 yg baca blog ni boleh buat.. 

Yg penting Usaha.. 

*saya rasa kalau saya berada in a right place, right position, right job and right time, Insyaallah saya mampu ubah industri maritim di Malaysia jauh lebih baik dari apa yg ada sekarang.... Insyaallah.   

No comments:

Post a Comment