Thursday 27 December 2012

What Shaklee Can Give

Salam semua.... Rasa2nya dah 2 bln saya bercuti. Bukannya apa saje habiskan cuti yang ada... 2 bln ni jugak lah saya jadi Mr. mama sepenuh masa. Rupanya bkn mudah jadi suri rumah sepenuh masa nie... Dari pagi sampai nak tido ada je keje yg nak buat.. Sememangnya penat. Itupun saya skip memasak.. hehe.... Sambil2 tu tolong2 wife buat marketing Shaklee. Berbanding dengan kerja sbg engineer, independant distributor Shaklee ni bagi saya lebih masa bersama keluarga... Ikut hati nak resign je jadi engineer and concentrate pada bisness online ni.. Kalau dilihat perkembangan wife, memang teruja gak. Mula2 bonus 2 angka je sebulan, pastu 3 angka and sekarang dah maintain  4 angka. Now i see how it goes. But the most important thing is my time with family. Kalau kita kerja mkn gaji smpi tua pun pendapatan tu mendatar.... Bila jd distributor ni, kena rajin dan insyallah pendapatan tu boleh meningkat. Buktinya upline wife boleh dpt bonus 6 angka sbln. Banyak kan? Kenapa tidak kita? Kenapa saya perlu jadi org kaya? To find the answer, i will tell u in the next post ya... 

No comments:

Post a Comment