Tuesday 8 January 2013

Alhamdulillah.... Minggu lepas dah renew Jurutera Profesional (lebih kurang macam doktor pakar). So agak busy untuk cukupkan CPD. Banyak kelas yang perlu dihadiri. Tapi tu semua adalah lumrah. Kalau kita nak berjaya atau lebih daripada orang lain kita perlu berusaha dengan lebih gigih. Kejayaan itu hanya akan datang kepada orang yang berusaha.

Kenapa saya perlu jadi Jurutera Profesional? Pada dasarnya jurutera sahaja sudah cukup untuk kita melaksanakan kerja2 kejuruteraan. Dan itulah yang banyak dilakukan oleh orang kita. Amat jarang jurutera menjadi profesional dan lebih jarang jurutera2 muda yang mencapai tahap jurutera profesional. Namun saya nak pergi lebih jauh, saya nak berbeza dari org lain, saya nak cabar diri saya, saya nak berjaya sama ada di dunia atau akhirat. 

Sekarang saya membantu isteri mempromosikan Shaklee dan saya nak berjaya dan berbeza dengan orang lain. Dah lama saya meneliti dan mengkaji produk ini. Saya yakin ia adalah supplement terbaik yang pernah dihasilkan kerana saya telah merasainya. So anda bagaimana??

Jangan lupa hubungi saya atau isteri ye untuk mendapat penjelasan dengan lebih lanjut mengenai produk2 Shaklee.

No comments:

Post a Comment