Tuesday 3 December 2013

LEARN FROM THE EXPERT

Alhamdulillah, Dah hampir sebulan saya dapat kerja dengan orang2 Korea. Sejujurnya, saya sangat bertuah dapat berada dalam kumpulan nie. Seorang korean tu merupakan bekas Managing Director dan CEO Daewoo, Korea. Dia juga CEO Daewoo Romania dan beberapa Consultant untuk shipyard di Eropah. Lagi satu di ni jugak merupakan seorang professor di beberapa universiti di Korea. Yg Seorang lagi tu CEO Daewoo China. Semua hebat2 background. Mereka2 ni dihantar oleh Negara Korea untuk membantu salah satu dockyard di Malaysia.




Daewoo adalah salah satu shipbuilding yg terunggul di dunia. Dan syarikat ni juga merupakan shipyard yg terbaik di dunia. So, saya berada dengan orang2 yg ternama di dalam dunia maritim. Setiap hari saya akan belajar banyak perkara baru. Insya allah peluang ni akan saya guna sebaik2nya untuk menambah pengalaman dan pengetahuan saya di dalam bidang maritim

No comments:

Post a Comment